20120709

Lavender.




(sleeveless shirt-second hand, ear cuff-glitter)

Naprawdę nie wiem co się stało, że kupiłam lawendową koszulę. Do tej pory szczerze nienawidziłam tego koloru, ale jak widać moje kolorystyczne i modowe upodobania bardzo szybko ulegają zmianom. Koszulę znalazłam w moim ulubionym ciucholandzie i stwierdziłam, że będzie idealna na lato, przy okazji kosztowała niecałe trzy złote, co jest dodatkowym plusem ; )

I really don't know what happend that I've bought this lavender sleeveless shirt. It was a hated colour for me till now. When I saw it in a second hand store, I thought that it must be mine.
+great ear cuff from glitter

5 komentarzy:

  1. dziękuję za życzenia :*

    dawaj kolczyk!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię wszystkie odcienie koloru fioletowego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aww thanks!! beautiful pictures as always <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest ten ciucholand? :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment! It means a lot to me <3