20140111

You think you have to want more than you need




 (shirt-Kapp Ahl, sequin top-Camaieu, skirt-Camaieu)

Oglądaliście Into the wild? Ten film ostatnio wraca do mnie coraz częściej. Nie tylko przypadkowo trafiam na zdjęcia z niego, ktoś wysyła mi (cudowną) muzykę będącą częścią jego ścieżki dźwiękowej. Wracam do niego myślami w tym melancholijnym czasie, poprzedzającym moje osiemnaste urodziny, planuję wyjazd, nie rozumiejąc, dlaczego nikt nie podziela mojego entuzjazmu, aby zobaczyć polskie morze zimą.  Jestem zmęczona rzeczywistością i ludźmi, naprawdę. Jeszcze kilka, może kilkanaście dni...Have you watched Into the wild? I've been looking back on this movie all the time lately. I'm not only talking about finding photos from it by accident or someone sending me (so beautiful) soundtrack from it. I'm thinking about it during this melancholic time before my 18th birthday, I'm planning a trip and can't understand why nobody's sharing my enthusiasm for an idea to see polish sea during the winter. A few days yet, maybe more than few...

4 komentarze:

  1. Ja ZAWSZE chciałam zobaczyć polskie morze zimą, rozumiem Cię doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię looki in black :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna spódniczka :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. This film, at least by its previews, seems to be encouraging in
    its laughter. Competitors perform tunes facing a panel of
    celebrity judges. The judges are not recognized due to their great bedside manner sometimes.


    Here is my homepage - watch prison break online; ,

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for every single comment! It means a lot to me <3